Cadiveu keratinski tretman - recenzija

Današnju recenziju piše moja jako dobra drugarica koje se osmelila da uradi keratinski tretman :) Reč je o tretmanu prilično popularnim Cadiveu keratinom.

"Keratinsko ispravljanje radila sam u jednom salonu u Beogradu, po promotivnoj ceni od 5.500 ,00 dinara, Cadiveu keratinom

Imam kovrdžavu kosu, tanku dlaku, krajevi su posebno podložni isušivanju i kosa zahteva tretman peglom ili figarom da bi mogla da se oblikuje. Iz tih razloga sam odlučila da uradim keratinsko ispravljanje i malo se rasteretim. 

Sam proces počinje pranjem kose šamponom za dubinsko pranje. Kosa se zatim suši fenom i deli na sekcije, na svaki pramen se nanosi keratin. Keratin se nanosi plastićnom četkom a zatim se pramen raščešljava česljem sa gustim zupcima. 

Sledi feniranje kose. U procesu feniranja keratin isparava i u toj fazi smo i frizerka i ja nosile maske. Nakon feniranja kosa se detaljno pegla, ne znam na kojoj temperaturi, ali je frizerka nosila specijalne rukavice da se ne bi opekla. :) I korak koji je mene iznenadio -  pranje kose. Nakon pranja se nanosi maska i drži se 10 minuta. Kosa se zatim isfenira i proces keratinskog ispravljanja je gotov. Sam proces je trajao 2 sata. 

Nakon keratinskog ispravljanja kosu tretirate uobičajano sem sto je poželjno koristiti šampon bez sulfata. Ja koristim DM-ov Baby love, ali samo da napomenem da nisu svi šamponi za bebe bez sulfata. 

Moj utisak je najpozitivniji mogući, potrebno mi je bukvalno 15 min da oblikujem kosu. Dok je susim češljam je širokom četkom i to je dovoljno da izgleda kao da je fenirana, ako se više potrudim izgleda kao da je peglana, ali mislim da je to nepotrebno.

Ovako izgleda kosa posle pranja, sa minimalnim feniranjem i ovde se vidi pun efekat tretmana s tim što mi ovde krajevi kose nisu bili skraćeni.




Ovo je slikano odmah posle skraćivanja krajeva, kosa sušena kod frizera."





No comments:

Post a Comment