Aussie Frizz Miracle regenerator - recenzija


Kada se na FeelUnique pojavio brend Aussie, mogu da kažem da sam bila baš srećna. O Aussie brendu čitam hvalospeve na stranim sajtovima godinama a uspela sam da i sama naručim 3 Minute Miracle dubinski tretman svojevremeno sa MedShopExpress.com sajta kada je do mene putovao čitavih mesec dana lol Čekanje i plaćanje poštarine su se i tada isplatili jer je zaista odličan proizvod.

Na FeelUnique.com "3 Minute Miracle" košta šest i po evra a regeneratori su nešto manje od šest evra, što je nešto skuplje nego na drugim mestima. Ipak, zbog nedostatka drugih opcija, čim se pojavio Aussie na FeelUnique želela sam da naručim 3 Minute Miracle ali očigledno su to svi želeli :> pa ga danima nije bilo na zalihama. Zato sam, nadajući se a je jednako dobar, naručila Frizz Miracle regenerator za suvu kosu.


Regenerator ima gelastu strukturu i neobične je tirkiznozelenkaste boje. Miris je meni genijalan, vrlo intenzivno miriše na žvake i nešto sveže. Aussie danas ima više različitih kolekcija - Take the heat, Miracle Moist, Luscios Long, Aussome Volume, Colour Mate, Mega, Miracle Shine i Frizz Miracle. Regenerator koji sam ja kupila je konkretno iz Frizz Miracle kolekcije koja je namenjena smirivanju neposlušne kose. Zbog broja različitih kolekcija nisam znala tačno koju da odaberem ali je posle izvesnog premišljanja izbor pao na Frizz Miracle.


Potrošila sam pola boce (i tu sam stala) i nažalost mogu da kažem da je ovo vrlo prosečan regenerator, a po rezultatu ni blizu kao originalni 3 Minute Deep Miracle (onaj koji sam ja imala bio je u ljubičastom pakovanju). Meni je ovaj regenerator u rangu sa balsamima slabijeg kvaliteta koje bi eventualno mogli da koriste ljudi koji imaju već savršenu kosu, pa im treba nešto da malo pomogne raščešljavanje i da lepo miriše ;) Meni to ipak nije dovoljno tako da ubuduće neću kupovati ovaj proizvod.

Ocena: 4/10
Da li ću ponovo kupiti ovaj proizvod? Ne. 




2 comments:

  1. 3 minute tretmani su im puuuno bolji od ovih običnih regeneratora :)

    ReplyDelete