Gost bloger: Jelena sa bloga MojNeseser


Jelenin blog na adresi mojneseser.blogspot.com jedan je od prvih kozmetičkih blogova u Srbiji i ja se odlično sećam ushićenja kada sam nekako izguglala taj blog po prvi put :> U tom periodu Jelena je dosta pisala o Avon i Oriflame proizvodima a sada se spektar tema značajno proširio - u poslednje vreme dosta piše o putovanjima a trenutno nas izveštava iz Grčke :)) Jelena je bila ljubazna da mi odgovori na nekoliko pitanja koja se tiču blogovanja i nege kose.


Kosa.rs: Koliko vremena posvećuješ blogu?

U mom slučaju, to je zaista teško izmeriti budući da sam "strastvenjak" - za sve što radim, potreban mi je nalet inspiracije. Ali recimo da mi već duže, blog zaokuplja najveći deo slobodnog vremena. To znači da u proseku svaki dan provedem po par sati u aktivnom pisanju ili  fotografisanju i/ili editovanju fotografija za post ili razrađivanju ideja.


Kosa.rs: Imaš li neki savet koleginicama-blogerkama koje tek počinju?

Imam puno saveta :D, ali ako bih morala sve da ih skupim pod jednu epistemu onda bih citirala Kate Gabrielle, autorku bloga Scathingly Brilliant koja kaže: "Blogging is fun and it should always be fun." Ako bavljenje blogom u nekom trenutku prestane da vam bude zabavno već postane zamorno i stresno, onda treba da stanete i da se zamislite.

"Jedina prava zaštita od sunca za kosu je šešir i duboka hladovina."




Kosa.rs: Tvoje mišljenje o kozmetičkoj blogerskoj sceni u Srbiji i regionu?

Kozmetička blogerska scena u Srbiji je mlada ali se brzo razvija. U vreme kada sam počinjala da se interesujem za blogove, postojalo je svega par srpskih blogova koji su se bavili kozmetikom. Sećam se da sam uz njih pratila puno kvalitetnih i tada već dobro pozicioniranih hrvatskih beauty blogova. Broj blogova u Srbiji koji obrađuju kozmetičke teme, danas je mnogo veći. Među njima ima i onih zaista kvalitetnih, što me raduje. A samo neki su potpuno neobični i originalni. Fali malo više te posebnosti i originalnosti.
"Blogging is fun and it should always be fun." Ako bavljenje blogom u nekom trenutku prestane da vam bude zabavno već postane zamorno i stresno, onda treba da stanete i da se zamislite.

Kosa.rs: Koliko često se feniraš/peglaš? Koliko ti vremena treba da središ kosu?

Imam dugu, tretiranu i jako zahtevnu kosu, tako da se retko usudim da je sama sredim. Samo ponekad se na to odlučim i po pravilu izgubim više sati i mnogo živaca. Feniram se jednom nedeljno kod stalnog frizera, koga obožavam jer je mlad, talentovan i umesto mene misli i brine o mojoj kosi. Na njegovu preporuku koristim određene preparate za dodatnu negu kada je to potrebno. Strogo mi je zabranjeno da isprobavam proizvode van preporučenog, do daljnjeg :D.


Kosa.rs: Koji su ti omiljeni proizvodi za kosu?

Revlon Unique One tretman i homemade tretman kokosovim uljem.


Kosa.rs: Ako bi morala da izdvojiš samo jedan proizvod za negu kose, koji bi to bio?

Revlon Unique One tretman. Mislim da je to jedini proizvod koji na mojoj kosi istovremeno radi bar polovinu onoga što obećava.


Kosa.rs:  Koja ti je prirodna boja kose?

Smeđa.


Kosa.rs: Koju farbu koristiš?

Trenutno L'Oreal Prodigy 5, 6.60


Kosa.rs:  Tvoj najbolji savet za negu kose?

Jedina prava zaštita od sunca za kosu je šešir i duboka hladovina.

--------------------------------------------

Povezani tekstovi:



3 comments:

  1. Jelena ima prelepu boju kose. Svidjaju mi se ovakvi postovi, volim da čitam kako drugi neguju svoju kosu:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se za boju kose potpuno (naročito imajući u vidu boju očiju :)

      Delete
  2. Uživala sam, pratim Jelenu i drago mi je da sam pročitala još neka njena razmišljanja i savjete.

    ReplyDelete