Blogovi koje pratim i volim


"Blogerska" jesen je počela - posle letnje pauze, opet ima više tekstova na domaćim blogovima. Priznajem da ne poznajem kompletno našu kozmetičko-modnu blogosferu, a to koliko je ne poznajem, shvatila sam nedavno kada sam lajkovala stranicu Serbian Beauty Bloggers i tu našla stvarno pregršt dobrih blogova na koje verovatno ovako ne bih naletela. Ja uživam u tome da čitam o kozmetičkim stvarima, da gledam slike manikira, lakova za nokte itd. jednostavno mi to predstavlja veliko zadovoljstvo i zabavu i uvek mi je drago kad vidim da ima još ljudi koji dele tu strast.

Uz ograđivanje da veliki broj naših blogova još nisam imala priliku da bolje proučim (a pojavilo ih se dosta), ovo su moji favoriti (redosled je potpuno 'random') i ukratko ću napisati zašto baš svaki od ovih blogova pratim:


www.mojneseser.blogspot.com - Stil pisanja na ovom blogu mi se oduvek dopadao, još od kad sam prvi put naletela na njega (a ima tome već par godina, sećam se kako mi je to tada bilo super otkriće). Istovremeno je nepretenciozan i kvalitetan. Blog se ranije bavio Avonovim proizvodima dok je sada spektar recenzija proširen. Recenzije su vrlo detaljne. 

www.cheekmeout.blogspot.com - Odličan blog, ima puno informacija naročito o brendovima koji su kod nas malo manje dostupni prosečnom potrošaču kozmetike (Dior, Lancome, Chanel itd) pa kada razmišljam o tome da kupim nešto skuplje, onda konsultujem ovaj blog. Autora bloga znam još od davnih dana, sa nekih foruma koje smo posećivale zajedno. Ima veliko iskustvo što se kozmetike tiče pa preporučujem da bacite pogled na ovaj blog.  

www.bambysbeautylab.com - Bambi je među prvim (ako ne i prva) blogerka koju sam virutelno upoznala. Glavni kvalitet bloga - ogromna strast ka kozmetici :) Stalno isprobava i nalazi nešto novo, a stil pisanja bih nazvala nekako - iskrenim i otvorenim, nema nekog prenemaganja itd.

www.apavlovic83.blogspot.com - Ovaj blog je relativno nov, ali verujem da ima svetlu budućnost :) Anu takođe poznajem od ranije, sa foruma koje smo posećivale i znam da ima veliko iskustvao sa različitim kozmetičkim brendovima.  Tekstovi su odlični i vidi se da su pisani iz iskrenog interesovanja za kozmetiku. Blog je roze, ženstven i lep - u tom smislu me dakle potpuno asocira na Anu :)

www.makeupandmore.net - Verovatno naš najpoznatiji kozmetički blog. Sviđa mi se dizajn, odličan stil pisanja, fotografije, ukratko - sve, pa verujem da zasluženo zauzima mesto među najčitanijim blogovima kod nas.

www.papilotna.rs - Ovo nije blog, već sajt sa više autora koji se bavi i kozmetičkim i modnim temama. Nedavno je pokrenut i verujem da će biti uspešan. Dizajn je odličan kao i način na koji su teme obrađene.


U komentarima slobodno možete ostaviti linkove do blogova koje volite ili svog bloga, biće mi drago da pogledam :)


10 comments:

  1. Veliko hvala za ovako divan komentar i tag :). Takođe mislim da su Serbian Beauty Bloggers realizovali sjajnu zamisao, da nas sve "skupe" na jedno mesto.

    ReplyDelete
  2. o, hvala na lepim recima! mnogo mi je drago sto sam na ovom spisku :)

    ReplyDelete
  3. Make up and more je divan, kao i Ana Konstantina, Cheek me i Bamby! Pratim ih i obozavam!

    Uvodna slika je preslatka :)

    ReplyDelete
  4. Potuno se slazem sa ovim postom, sjajna lista :)

    ReplyDelete
  5. Divna lista, odlicni blogovi. :)

    ReplyDelete
  6. Posetite nas sajt i stranicu i budite uvek u toku!

    Fb strana: http://facebook.com/vestisrbija24
    Twitter: http://twitter.com/vestisrbija24
    Web: http://vestisrbija24.tk/

    ReplyDelete
  7. Zdravo moj blog je takodje relativno nov bilo bi mi drago da ga posetite
    www.aleksandraivankovic.blogspot.com,
    pisem o kosi,trenimzima i zdravom zivotu i o sminci =)

    ReplyDelete