L'oreal Elseve Total Repair Extreme Double SOS serum - recenzija

 
Posle "Total Repair 5", L'oreal Elseve je izbacio liniju koja je namenjena kosi sa još većim oštećenjima - L'oreal Elseve Total Repair Extreme. Linija sadrži šampon, regenerator, masku i dvofazni serum. Moju pažnju naročito je privukao serum jer je po opisu zvučao gotovo identično sa serumom Kerastase Fibre Architecte koji obožavam. Kupila sam ga odmah, čim sam saznala da se prodaje kod nas, a sada posle nekoliko nedelja korišćenja pišem recenziju. Da napomenem da je Kerastase zapravo ogranak kompanije L'oreal (više o tome čitajte ovde) pa otuda i sličnost između ova dva proizvoda. "Fibre Architecte" je jedan od mojih omiljenih proizvoda ali nažalost skup je i brzo se troši - 30ml košta čitavih 35 evra. No ta činjenica čini SOS double serum još interesantnijim za probu ;) 
 
Na kutiji piše da je namenjen ekstremno oštećenoj kosi i da obnavlja pomoću dve faze - jedna je rekonstruktivni gel koji se "probija" u unutrašnjost vlasi i oporavlja je dubinski, a druga je zaglađujući serum koji popunjava pukotine na površini vlasi.
 

 
Pakovanje je praktično i ima pumpicu. Trenutno košta oko 550 dinara u DM-u i ima samo 15 ml. Miris je osvežavajuće-voćni i nije preterano jak.
 

Kada se istisne izgleda kao razređeni vodenasti silikonski serum - jedan deo je bezbojan a drugi je crvene boje. Tekstura je izuzetno slična Kerastase Fibre Architecte serumu (s tom razlikom što je kod njega jedna faza zelene boje, umesto crvene). Evo kako izgleda na ruci:




Moja kosa je jako suva i ovaj serum je ne otežava a efekat koji postižem vrlo je sličan onome koji imam sa Fibre Architecte tako da sam ovom kupovinom jako zadovoljna. Mislim da će sa ovim tipom proizvoda najbolje efekte videti osobe koje imaju baš oštećenu (a ne samo suvu) kosu jer ispunjava rupice i neravnine.

Kosa izgleda oporavljeno i zdravije. L'oreal Elseve Double SOS serum daje sjaj kosi a da je pri tom ne otežava (naravno, ne treba preterivati sa količinom). Glavni efekat je da vlas deluje "punije". Ako vam je kosa već zdrava nisam sigurna da će vam ovaj proizvod odgovarati. Ovo je lista sastojaka (klik za veću sliku) koja je takođe izuzetno slična onoj koju ima njegov "stariji" (i 4x skuplji :) brat "Fibre Architecte":


Kada se pogleda količina (svega 15ml) dolazimo do zaključka da i nije tako jeftin (iako svakako jeftiniji u odnosu na Kerastase). Doduše, namenjen je ne celoj kosi već samo onim delovima koji su najoštećeniji.
 
Za kraj, mala nagradna igra, poklanjamo jedan L'oreal Elseve Total Repair Extreme Double SOS serum - potrebno je da na forumu (klik ovde) napišete koji vam je omiljeni šampon i zašto. Nagradna igra važi samo za teritoriju Srbije i traje do srede 8. maja, 20h.
 
Lepo se odmorite tokom praznika! :)

 

6 comments:

  1. Dobro je da je neko konacno objavio nesto o ovom serumu kupila sam ga al ga jos uvek nisam probala nadam se da ce se dobro pokazati i u mom slucaju jer imam jako dugu i povrsinski ostecenu kosu :-) a kako ga koristis? Na suvu ili mokru kosu?

    ReplyDelete
  2. Ja sam kupila vec drugi, odlican je za moje jako ostecene krajeve, ali kao sto si i ti napisala, jedina mana mu je sto se bas brzo trosi, tj. malo ga ima. Prvi mi je trajao samo 2-3 nedelje, ali mi je efekat odlican pa cu ga kupovati dok god mi bude dobar.

    ReplyDelete
  3. Eto ja sam se, pre par nedelja, nećkala između ovog seruma i Schwarzkopf Gliss Ultimate Repair tubice, pa sam se ipak opredelila za Schwarzkopf :).

    ReplyDelete
  4. Ali ću zato učestvovati u nagradnoj igri :D

    ReplyDelete
  5. Da, to nisam napisala u tekstu - stavlja se na suvu kosu (kao neki silikonski serum, za finish)

    ReplyDelete
  6. Ne samo da je serum odličan, nego i cela linija Total Repair Extreme. Blajhala sam se milion puta da bih dobila lepu plavu nijansu i kosa mi je bila katastrofalna. Bila sam skeptična prvo zbog onoga što piše na pakovanju, kao, rezultati su primetni nakon prvog nanošenja. Šta da vam kažem, gola istina. :)

    ReplyDelete