Par novih stvarčica od Philip Kingsley



Svako vreme nosi nove opsesije a očito moja sledeća opsesija zove se Philip Kingsley :D Pisala sam već o Philips Kingsley Elasticizer-u (klik ovde za tekst) i o tome koliko mi se dopao. Sada sam napokon naručila veće pakovanje  (ovu teglicu od 150ml) i uz to na akciji na sajtu dobila mini-pakovanje od 40ml. Kosa mi izgleda puno zdravije i lepše kad koristim Elasticizer i mislim da je vrlo praktičan proizvod. Interesantno je da se u kutiji sa teglicom dobija i plastična kapa i u uputstvu piše da se kapica stavi na glavu 10-20 minuta onda kada nanesete Elasticizer. O samom tretmanu kaže - "Intenzivni, superhidrantni tretman pre pranja kose za sve tipove kose. Daje elastičnost, bujnost i sjaj." Sviđa mi se i što ističu značaj zaštite kose od UV zraka što je uglavnom zanemareno od strane proizvodača kozmetike za negu kose a itekako utiče na oštećenja.


Na kutiji je ispisana njihova podela proizvoda prema tipovima kose - "fine, medium, coarse i African-Caribbean". S obzirom na to koliko je moja kosa suva i sklona oštećenjima, za probu sam uzela Moisture Extreme Conditioner na kome piše da je namenjen "ekstremno poroznoj kosi, sitnim loknama i svim tipovima etničke, teksturisane kose".  Treći proizvod koji sam kupila je Exfoliating Scalp mask - sadrži aloe veru, vrši piling i umanjuje perutanje kože glave. U početku se koristi jednom nedeljno a potom po potrebi. Jedno pakovanje od 20ml me je koštalo 6 evra (što i nije baš jeftino). Može da se koristi zajedno sa Elasticizer-om. Imaju i puno drugih interesantnih proizvoda, volela bih još da probam njihove Minimizer, tonik za kosu i Daily Damage Defense sprej. Imaju veća i manja pakovanja što je jako zgodno za probu. Kad isprobam ovo što sam kupila, pišem utiske. Kosa mi je trenutno u prilično lošem stanju jer sam u poslednjih par meseci išla kod frizera puno češće nego obično.

No comments:

Post a Comment