Frizura i šminka za venčanje Kim Kardashian

Frizura za venčanje Kim Kardashian pravljena je po uzoru na zvezde poput Sofije Loren i Elizabet Tejlor. “Želeli smo da izgleda poput glamuroznih filmskih zvezda iz četrdesetih, pedesetih i šezdesetih godina. Izgledala je veoma sofisticirano. Taj izgled je bio klasičan i sa ukusom ali i egzotičan u isto vreme”, kaže frizer Piter Savić. Dodaje da je punđa kreirana na sam dan venčanja bez prethodne probe mada je frizer video venčanicu i razgovarao o frizuri sa Kim.

Nakit koji je nosila (uključujući ukrase u kosi) vredan je neverovatnih 15 miliona dolara (!) i, naravno, pozajmljen.

Šminku za venčanje je takođe radio čovek sa ovih prostora, šminker Mario Dedivanović. “Koristio sam Lancome paletu od pet senki u nijansi Golden Frenzy. Stavio sam zlatnu preko celog kapka, tamniju nijansu u uglovima i najsvetliju na kosti ispod obrve kao highlighter. Stavio sam zlatnu boju uz donju liniju trepavica za super mekani smoky izgled.”

Da bi dao toplinu licu Dedivanović je koristio Guerlain Teracotta bronzer. "Stavio sam malo duž linije kose, na vilicu i obraze", kaže Mario. Za usne je korišćen sjaj Yves Saint Laurent Dessin des Levres u nijansi Nude Beige kao i Lancome L’Absolu Nu ruž u nijansi Coral Sand (neutralna besvasta boja). Preko toga je stavljeno malo Lancome La Laque Fever sjaja u nijansi Ravishing Coral.

Za trepavice je korišćena mascara Lancome Hypnose Doll Lashes u nijansi So Black. Puder je Diorskin Nude Natural Glow Hydrating Makeup SPF 10 a preko njega je išao puder u prahu Chanel Powder Universelle Libre.



No comments:

Post a Comment