Botox za kosu?





Kao što Botoks ispravlja bore na licu, tako proizvođači novog preperata promovišu "Botoks za kosu" kao nešto što ispravlja i popunjava neravnine i rupice na kosi. Reč je o tretmanu iz L' oreal-ove Proffesional Fiberceutic linije. Tretman navodno sadrži molekule (pod imenom Intra-Cylan) koji prianjaju na ona mesta gde je prirodni keratin oštećen što čini da vlas postaje jača i lepša. Pored toga, tu su i izvesni vitamini i silikoni.

Za sada ovaj tretman rade samo frizeri i on u inostranstvu košta oko 20 evra. Oni kažu da je naročito pogodan za klijente sa jako dugom kosom koji imaju ispucale krajeve i koji se često feniraju, farbaju ili koriste figaro. Frizeri tvrde da je za razliku od drugih kondicionirajućih tretmana za ovaj potrebno mnogo manje vremena i može da bude deo standardnog postupka šišanja i feniranja. Pošto molekuli penetriraju u vlas, proizvođači tvrde da štiti kosu od budućih oštećenja.

Kay Connelly, tehnička direktorka L'oreal-a, kaže: Baš kao i koža, i naša kosa stari i zahteva negu. Korteks podleže svakodnevnoj agresiji kao što su četkanje i feniranje, hemijski tretmani i preterano izlaganje suncu i kada dođe do pucanja kosa više ne izgleda sjajno i zdravo."

"Oni koji su isprobali tretman kažu da su primetili fizičku promenu na kosu, dlaka bukvalno izgleda punije", dodaje gospođa Koneli.

Da je reč o nečemu toliko revolucionarnom - paa nismo baš toliko sigurni :) Ali ako probate - javljajte! Fiberceutic maske se mogu naručiti na stranim sajtovima a verovatno će uskoro biti dostupan i tretman.



17 comments:

  1. Ovaj tretman je zaista odlican! Ja sam ga probala i kosa izgleda prelepo. Nazalost ovaj tretman traje samo deset pranja ali ne ostavlja kosu ostecenijom. Moj frizer koji me je par meseci ranije odgovorio od Brazilskog ispravljanja jer kaze da posle spiranja keratina ostravlja dlaku tanjom nego sto je bila mi je toplo preporucio "botox" tretman. Maske koje su za kucnu upotrebu se mogu nabaviti i kod nas koliko ja znam samo u frizerskim salonima koji rade ove tretmane.Bar ih ima u salonu u koji ja idem.

    ReplyDelete
  2. Jesi li radila tretman u Srbiji ili negde u inostranstvu? Koliko kosta? :)

    ReplyDelete
  3. I ja sam ga radila 2 puta do sad, u razmaku od 2-3 meseca, ovde kod nas. Salon preko puta V.P.Skole na Bulevaru. Cena je 2000 di, ali imaju povremeno akcije za 1000.
    Ja kosu perem jednom nedeljno, tako da se meni ovaj tretman rastegne na 2 meseca:-)
    Inace, jako sam zadovoljna, kosa se izuzetno lako fenira posle njega, dlaka je meka i sjajna, bas se vidi razlika. Frizerka kaze da su vremenom rezultati sve bolji.
    Masku Fiberceutic sam narucila sa Feelunique za 14£ i ona mi je ok, ne mislim da je nesto spektakularno, ali je u rangu boljih.

    Trenutno je na nekom od sajtova s popustima ovaj tretman :-)

    ReplyDelete
  4. Super! Steta samo sto nismo nasli negde gde moze da se kupi sam tretman a ne maska :> Mada ipak ne verujem da su efekti tako dobri kao kod brazilskog ispravljanja...?

    ReplyDelete
  5. I ja sam ga radila u istom salonu. S tim da ja mnogo cesce perem kosu pa mi ne traje tako dugo. Ali sam uzela i masku, koja je super. Tretman uopste nije predvidjen za maloprodaju, samo za profesionalnu upotrebu.

    ReplyDelete
  6. Sto se tice efekta u poredjenju sa brazilskim ispravljanjem naravno nije isto. Zapravo je botox tretman zdraviji, i ne ispravlja kosu. Kosa nakon tretmana (kada se ispere) izgleda isto kao i pre, dok svaki bolji i iskusniji frizer tvrdi da brazilsko ispravljanje steti kosi.Sem keratina u te smese se dodaju jos neke supstance, kosa se pegla i dolazi do termickih reakcija sa samom kosom tako da ona menja strukturu.I jednistavno ne moze biti ista kao pre tretmana.I ja sam ga radila, sa najkvalitetnijim keratinom i kosa mi je dok je dok je tretman imao efekat bila deblja i lepsa ali je posle bila tanja i ostrecenija i tada sam i pocela da radim botox tretmane.Ceo tretman je poput stavljanja maske koja se duze zadrzava na kosi.Zato ne ostecuje kosu.Mozda treba da dodam da nakon keratinskog tretmana nisam odolela pegli, koja je sigurno doprinela da mi se krajevi mnogo brze suse i ostecuju. Sada koristim ove nove sampone sa hidroliziranim keratinom i redovno radim botoks tretmane i kosa mi izgleda odlicno.

    ReplyDelete
  7. Pristala sam na ovaj tretman prilično podozrivo.
    Botoks za kosu-zvući glupo, zar ne?
    Ali, ispalo je odlično. Rep mi sa 'prodebljao',
    a kosa je bila meka i sjajna.Svima ga preporučujem, a i sama ću ga ponoviti :)

    ReplyDelete
  8. Dok sam citala text sa pocetka izgledalo mi je primamljivo a jos kad sam presla na vase komentare mislim da cu ga definitivno probati jer sam totalni zaljubljenik u svoju kosu ;))

    ReplyDelete
  9. Ja sam ga uradila pocetkom avgusta u salonu Lepa kosa, i mogu vam reci da sam bas zadovoljna, ne ispravlja kosu, ali nekako dlaka deluje punije i urednije, nije vise krecava ili frizzy u toj meri kako je bila, i mnogo lakse se fenira, a i kad se ne isfeniram ne izgleda vise onako nakostreseno. Kupila sam i pakovanje iz iste kolekcije, i mislim da je kao kombinacija zaista odlicna stvar, preporucujem!

    ReplyDelete
  10. Ako neko moze neka napise o kojim se salonima konkretno radi, i gde se nalaze...Hvala :)

    ReplyDelete
  11. Imena salona, molim. Hvalaaa ;)))

    ReplyDelete
  12. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  13. Botox je cista glupost kao i keratin tj,to je jedna vrsta kratina. Lepa je kosa samo tada kada se uradi tj. prividna varka je u pitanju kao i keratin. Ako je tanja i svilenkasta kosa primeticete pre da vam ne prija nego ko ima guscu i deblju dlaku jer deblja dlaka moze vise da podnese ne kvalitetnog tretiranja.

    ReplyDelete
  14. http://www.popusti.rs/490-din-za-botox-kose-i-feniranje-d2693
    Evo devojke :)

    ReplyDelete
  15. Jel ima da se kupi u nekom salonu? :)

    ReplyDelete
  16. jel neko ko ima kovrdžavu kosu probao ovaj tretman?

    ReplyDelete
  17. u Davines salonu u Bul.Kr.Aleksandra imate botox za kosu. to su dve ampulice. one se pomesaju i dobije se bela sluzava smesa...to se nanosi na opranu i isfrotiranu kosu. Drzi se 5-10 minuta (verovatno da moze i duze).Nakon toga se opere kosa. ja imam blago kovrdžavu kosu i posle botoxa kosa je bila bozanstvena. u ovoj radnji ampulice kostaju po 360 din...znaci, botox kose za 720 din u domacoj radinosti.

    ReplyDelete