Gost bloger: Bamby's beauty lab


Domaća kozmetičko-modna blogosfera se sve više razvija a jedan od blogova koje volimo je Bamby's Beauty Lab :) Milica ima lepu, dugu crnu kosu a mi smo joj postavili par pitanja koja se tiču nege i omiljenih proizvoda.

Kosa.rs: Zašto si počela da pišeš svoj blog?

- Ideju da pišem blog mi je dao dečko, kome sam se očigledno popela na glavu pričajući o kozmetičkim proizvodima. Kaže da je red da to podelim sa ženama koje to više zanima nego njega!

Kosa.rs: Koje blogove/sajtove često posećuješ?

- Baš ih ima mnogo, uglavnom je tu od beauty blogova AndreasChoice, Temptalia i Jloves Mac, mislim da su najoriginalnije i prelepe.

Kosa.rs: Opiši nam ukratko svoju kosu?

- Prirodno svetlo smeđa, skoro zlatkasta sa crvenim pigmentom. Već se 12 godina farbam u teget crno. Dosta gusta, dlaka jako debela, prirodno ravna i lako se uvija i fenira!

Kosa.rs: Šta trenutno koristiš za negu kose?

- Trenutno mi je na probi sampon Color Protect- Paul Mitchell i Wella smooth losion za peglanje kose.

Kosa.rs: Koji su ti omiljeni proizvodi za negu kose? Šta je najbolje što si probala do sad?

- Nema šta nisam probala, omiljeni proizvodi su mi Super skinny serum-Paul Mitchell, Kerastase-Oleo relax maska, i Gliss kur balsam u spreju za raščesljavanje posle pranja. Stalno nešto novo probam tako da imam i gomilu jos nekorišćenih stvari koje čekaju red. Ali, definitivno na mojoj kosi su se pokazali kao najbolji Paul Mitchell proizvodi. Pre par godina u Nemačkoj, bila sam im i model za frizuru na takmičenju frizera, i dobila gomilu proizvoda, nisam znala da l' da se više radujem honoraru ili punoj vreći proizvoda koje sam dobila u originalnoj veličini!

Kosa.rs: Opiši nam postupak keratinskog tretmana?

- Keratinski tretman sam dobila na poklon. Iako mislim da meni nije potreban, jer mi kosa nije mnogo oštećena, morala sam da probam. Prvo se kosa pere dubinski specijalnim šamponom i onda se maže pramen po pramen keratinom. Drži se pod haubom jedno dobrih 30 min i onda se presom ispravlja deo po deo. U tom procesu dosta isparava kosa. I frizer i ja smo morali da nosimo hirurške maske, jer navodno ta para nije zdrava za pluća. Sledeća 3 dana, ne sme da se vezuje rep, pere kosa niti kvasi. Onda se pere šamponom bez sulfata i to je to. Kosa bude meka, lepa i zdrava sledeća 3 meseca.

Kosa.rs: Koliko je vremena prošlo od tretmana i kako si zadovoljna rezultatima?

- Jedini problem koji sam primetila jeste, posle ispiranja keratina iz kose, dlaka počinje da puca i da se razdvaja na nekoliko delova. Što znači, da vas automatski tera da opet ponavljate tretman. Iskreno, ovo nije za mene, jer sam imala zdravu kosu i pre tretmana, ali mi je drago što sam probala i nastavljam negu svoje kose kao što sam i do sad radila. Tretman je rađen u januaru i do sad sam vec 3 puta kratila kosu i vratila je na staro.

Kosa.rs: Poruka čitateljkama kosa.rs? :)

- Želim da poručim svim čitateljkama da se ne plaše da probaju nove proizvode, nekada i najjeftiniji ispadnu mnogo bolji od onih skupih. Negujte kosu jer mislim da ni najlepša haljina, cipele i nakit ne mogu biti veći ukras od lepe negovane kose i frizure na ženi!


No comments:

Post a Comment