Održan drugi Sajam kozmetike u Nišu

Tokom 15. i 16. aprila u niškom Domu vojske održan je drugi sajam kozmetike pod nazivom "Lepše lice Niša". Sajam je bio otvoren od 10h do 19h a ulaz je za sve posetioce bio besplatan. Drugi niški sajam se ne može pohvaliti naročito dobrom organizacijom - broj štandova i ponuđača bio je vrlo oskudan i ne naročito atraktivan za posetioce. Kompletan sajam je mogao da se obiđe za desetak minuta i većina značajnih brendova nije bila prisutna. Nažalost, ovogodišnji niški sajam kozmetike se ne može uporediti sa onim u Beogradu iako, verujem, Niš kao grad itekako ima kapaciteta da organizuje jedan dobar (i značajno veći) regionalni sajam. Očito je bilo velikih propusta u organizaciji a gde su tačno 'zakazali', ne znamo, tek - moglo bi se reći da su utisci razočaravajući naročito ako niste bili tek u prolazu već ste na sajam krenuli iz nekog drugog grada. Od brendova koji se tiču nege kose, pored 2-3 mala lokalna proizvođača kućne hemije , bili su prisutni Alfaparf i proizvodi koje uvozi firma Dr Vais. Na štandu Dr Vais bio je ponuđen veliki broj proizvoda koji se tiču opadanja kose, kao i njihov Super Million Hair sistem. Gospođa doktorka Vesna Ignjatović-Stojiljković (koju verovatno znate sa TV-a) iz centra Dr Vais je takođe bila prisutna na sajmu i očito je bila dostupna i spremna da odgovara na pitanja posetilaca ali nije bilo preterane gužve i interesovanja za tako nešto. Generalno je izgledalo kao da se promoteri na većini štandova dosađuju i da jedva čekaju da se iole približite kako bi vam održali svoje unapred pripremljene govore :).

Moj ulov ;)



Što se mene tiče, verovali ili ne ali zalihe maski za kosu su mi pri kraju pa sam iskoristila priliku da malo obnovim kolekciju. Uzela sam ampule za rekonstrukciju sa ekstraktom bambusa (Alfaparf Midollo Di Bamboo Cauterization Serum). Šest ampula u pakovanju košta oko 700 dinara, na kutiji piše da se radi o profesionalnom tretmanu za ekstremno oštećenu kosu koji se aktivira pod dejstvom toplote. Uzela sam i ovu Semi di Lino Diamante Illuminating mask (u beloj kutiji). Druga maska koju sam kupija je Nutri-seduction hidrantna maska za veoma suvu kosu (Nutri-seduction Ultra Moisture Treatment). Maske Alfa-parf od 200ml su na sajmu koštale nešto manje od 500 dinara. Za svega 150 dinara kupila sam masku od 100ml iz salonske linije - Restructuring mask Real Cream pH 4, za hemijski tretiranu kosu. Promoter na štandu je bio veoma ljubazan i strpljiv ;) a dobila sam i dosta testera. Među njima bih kao interesantan izdvojila Alfaparf šampon bez sulfata za farbanu kosu (Semi di Lino Diamante Color Protection Shampoo) koji po opisu prilično zvuči kao novi Kerastase šampon bez sulfata, naravno, uz jedno 3 puta manju cenu :) Tu su i dve ampule koje uvozi firma Dr Vais, italijanske proizvodnje, sa lanenim uljem, kolagenom i beta karotenom. Kad isprobam sve ovo, pišem recenzije :) Tu je i još jedna stvarčica koju sam kupila a da nije za kosu - China glaze lak Lubu Heels ♥ :)


5 comments:

  1. Poštovani kosa.rs,

    Nakon pročitanog teksta o sajmu kozmetike i zdravlja u Nišu, dobila sam želju da Vam pošaljem ovaj dopis.

    Neverovatna je potreba nas stanovnika južne Srbije da kritikujemo i unižavamo sve što neko pokuša da uradi za svoj grad, pa bilo to i "neuspešno" organizovanje sajma kozmetike i zdravlja u Nišu, a da veličamo Beograd i sve grandiozno što nam on nudi.

    Sa takvim stavom nikuda nećemo stići, jer nam tako ne bi ni bilo da umemo da podržimo dobre ideje, da podržimo jedni druge u nastojanju da se i mi pokrenemo i "prodrmamo" ovaj naš uspavani jug, prelepi jug Srbije.

    Sajam kozmetike i zdravlja koji je nedavno održan u Nišu, je tek drugi po redu.
    Ne znam da li ste možda bili na prvom sajmu prošle godine?
    Da li se sećate koliko je bilo izlagača tada? Da ste bili, znali bi da je bilo upola manje nego ove godine, i da sajam kozmetike u Nišu polako uzima maha. A kao svakoj dobroj ideji, potrebno je vreme, ulaganje, podrška i vera da bi se ona ostvarila.

    Sajam kozmetike i zdravlja u Nišu je ove godine posetilo 10.000 ljudi za oba dana, što govori o tome da ljudi polako ali sigurno stiču naviku da se i u Nišu održava jedan ovakav sajam.

    Vidim da niste informisani o samoj koncepciji sajma kozmetike u Nišu, koji se u mnogome razlikuje od "beogradskog".
    Preporučila bih Vam da posetite zvanični sajt sajma www.sajamkozmetike-nis.rs, pa da pogledate ko su izlagači na ovom sajmu. Olakšaću Vam, izlagači su pretežno saloni, wellness i spa centri, fitness centri koji se nalaze u Nišu, kao i stomatološke ordinacije, zdravstvene ustanove i sve one ustanove koje povezuju lepotu i zdravlje, pošto i sam sajam nosi takvo ime : Sajam kozmetike i zdravlja.

    Ovaj sajam, pored minimalnog prodajnog karaktera, ima za cilj da svim zainteresovanim posetiocima da odgovor od strane stručnih lica na pitanja vezana za zdravlje i lepotu, koja je jedna neraskidiva celina.
    Zato su tu organizovane i profesionalne prezentacije vezane za ovu temu, koje su i privukle veliki broj zainteresovanih posetilaca ( što možete pogledati na fotografijama na zvaničnom sajtu sajma, pošto ste bili prezauzeti traženjem mana , pa niste primetili iste...).

    Naravno da je na sajmovima ovog tipa uvek prisutna i ta komercijalnija strana, prodaja profesionalnih preparata i sl.
    Ali naravno, mi moramo da pljunemo na sebe, ali ćemo se stideti jednog dana kad "2-3 mala lokalna proizvođača KUĆNE hemije" postanu vodeći brend na tržištu.

    Čini mi se da je pisac ovog bloga sve u životu dobijao "na gotovo" i ne zna da je potrebno vreme, rad, istrajnost, volja i podrška neophodna da bi se bilo šta uradilo u životu, a naročito velike stvari.

    "I sitni koraci ka velikoj ideji su krupni."

    Takođe sam razumela kroj Vaš blog, da imate dosta dobrih ideja kako organizovati jednu ovakvu manifestaciju, pa bih Vas zamolila da se javite nama naredne godine, kada budemo organizovali treći sajam po redu, da nam date par smernica i pomognete nam u radu.

    Hvala Vam unapred,

    Ana Jovanović
    menadžer sajma kozmetike i zdravlja u Nišu
    City Marketing Centar,Niš

    ReplyDelete
  2. Jelena, jako me zanima tvoje iskustvo sa Alfaparf ampulama za rekonstrukciju kao i da mi ih uporedis sa dikson structur forte, jer trenutno ne mogu naci diksonove ovde gde sam a videla sam da imaju te alfaparf.
    Hvala unapred.
    M.Jelena, jako me zanima tvoje iskustvo sa Alfaparf ampulama za rekonstrukciju kao i da mi ih uporedis sa dikson structur forte, jer trenutno ne mogu naci diksonove ovde gde sam a videla sam da imaju te alfaparf.
    Hvala unapred.
    M.

    ReplyDelete
  3. Mislis verovatno na ove Alfaparf sa bambusom? Solidne su sasvim. Ja sam ih stavljala na kosu, motala plasticnu foliju i zagrevala fenom. Ne znam do koje mere ti je ostecena kosa, Structur Fort ti trebaju ako ti je jako ostecena u suprotnom i neces videti neki veliki efekat. I ove Alfaparf su korektna zamena ali po meni su Diksonove ipak bolje (ako je kosa jako ostecena). Puno pozdrava i srecno :>

    ReplyDelete
  4. Ali mislim da necs pogresiti ako ih kupis, bez brige :)

    ReplyDelete
  5. Hvala puno :). Pa kosa mi i nije nesto puno ostecena po duzini, ali blizu korena jeste zbog blajhanja korena, pa mi se cak i kidala pomalo. Sad sam je zatamnila par nijansi i odlucila da je oporavim i ublazim buduca farbanja. Ranije sam problem resavala Dikson ampulama ali ih sad ne nalazim, a videh te alfaparf sa bambusom. Probacu ih, nadam se da ce biti dobre koliko toliko dok ne uzmem Dikson.
    M. :)

    ReplyDelete